e' det tecken på att man faktisk HAR nåt i skallen när det gör ont!?

I så fall har jag en hel del i skallen för jäklar vad det känns... ................................................................(lämnade lite plats öppen för medlidande...)  ;D
Skallebang är inte trevligt.

Mitt hem ser för närvarande för jäkligt ut, det är faktiskt riktigt skitigt. Med tre hundar, två katter och en av hundarna varande en irländsk varghund blir det gegg.  Nämnda hund dricker sisådär 2 liter i taget sen e' det swimmingpool på golvet, inte mysigt med håravfällning och vatten i kombo...örrrk!...

Mycket tidigt i morse, vid 4-tiden, hade jag varit uppe och släppt ut- släppt in ena katten två gånger, Alma gjorde sig hörd när jag precis skulle till att somna efter andra insläppet av katt, upp igen ut med henne, in med henne och i säng igen.
Denna gången gick det bättre, jag fick sova. Jag kommer sedan upp till bajs på golvet av stora hunden...hi.hi...STORT!...samt att stackarn faktiskt hade kräkts lite...
Rökta märgbenen i går antagligen...ingen hit, blir färska i fortsättningen.
Nu sitter jag här och förhalar den tvungna städningen som ligger framför mig.  Tvätthögen är stor, och för 6 dagar sen hade jag ingen tvätt!!  Det är ett mysterium...eller inte.. grabbarna dök ner i lämningarna på sina golv och bidrog till min sysselsättning...thank you darlings..
Har druckit kaffe och läst tidning så det har jag inte kvar...kanske lika bra att köra igång då...

suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0