elefant i porslinsaffär..

Nu e' det bara så att det ska bli mindre av  fru Andersson....hon e' liksom lite för stor om man säger. Har idag varit på Väla center och där inhandlat diverse nödvändigheter  till dottern som nyss haft födelsedag. Lite kläder bla, och det var väl rätt hyfsat .........till en början........., i sportaffär och så.
Då kan man åtminstone få en liiiten känsla av att man faktiskt ÄR en hyfsat atletisk person! Men..det varar inte länge, då går jag raskt över till skor, väskor eller annan utrustning som fullständigt skiter i om jag väger 15 kg för mycket!

Jag inhandlade för cirka ett halvår sen två par vita stretchjeans, dom är nu så urtvättade att de snart inte håller ihop längre och jag fick faktiskt ögonen på ett par rätt ok mörka jeans idag, stretch naturligtvis. Nu har jag i alla fall tre par som snällt töjer sig när jag sätter mig ner.  Dom kan till och med vara bra om....eäh... NÄR jag slankat till mig och är så där smal och snygg!
självdrebg..eh..sjlrälvbegr..själbredgaver...släjvbredgra..självbedrägeri... = (

Går snällt i mina svindyra MBT skor, som kallas "världens minsta gym"..vi får väl se hur det ligger till med det..

Sen är jag helt insnöad, nu har jag kanske varit det till viss del under många år kanske någon tänker men har totalt snöat in på- och är rätt kär i en liden fin kille som är 1 år...NEJ! Jag är inte pedofil!
Offret för min ömma låga är en hingst....av sorten riktig...med fyra ben...inte två.
Dom kyssarna gick inte av för hackor kan jag säga.

...and off she went to dreamworld...


Kommentarer
Postat av: carro

Tack för idag mamms! Sitter i datasalen nu o har betalt räkningar o annat. Kram på dig!

2007-08-26 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0