kväll...

Midsomer murders är slut, grabbarna vid sina datorer, jag vid vår, maken och dotern som ska upp tidigt har lagt sig.
med mig trängs mina små kinapågar, den ena troget vid fötterna , den andra har parkerat sig i dotterns ena resväska som står här i vårt "bibliotek".  OBS ! OBS!...Jag talar HUNDAR...inte tvåbenta kineser... ; D

Har ni hört talas om MBT skor?  Åh, de är rätt fula, men ack så sköna. Runda under till, och jag vill ha sådana, behöver helt enkelt sådana för mina stela , onda benhinnor och värkande höft och till hjälp att bli av med DOM ENVISA FÖRBANNADE ÖVERVIKTSKILONA!!! Kan ju inte gå som jag vill ju för tusan.. =(
Kruxet är att de kostar strax över 2000 kr...och dom pengarna har jag inte tyvärr. snart.
www.mbt-info.se där kan ni läsa om dessa skor som har förändrat livet för många.

I sommar har familjen varit på Öland och jag upptäckte där en märklig sak. ALLA...ung som gammal, kille som tjej..farmor och farfar...hade färgglada tofflor på fötterna.. FULA som FASEN!
....men till slut växte fascinationen och nyfikenheten på dessa gräsliga fotdon och jag provade ett par...och förstod plösligt varför var- och varannan människa bar dem, de är fantastiskt sköna!
Mjuka och härliga och nu har jag faktiskt blivit av med lite av smärtorna i benen, för jag införskaffade ett par vita tofflor. 199 kr.
Hm...kanske behöver ett extra par..

Men...MBT-skor SKA jag ha också...Nån som kan skänka ett par tusen kanske?!

Får väl skicka gubben till Saudiarabien igen...suck...

Kanske skulle leva efter devisen " Jag är inte alls överviktig, jag är faktiskt underlång"...hi.hi..

goodnajt

Kommentarer
Postat av: Anna

blev du fin i håret då ? foto...Kul att du sett Sandys varg ! Har du varit i Tinas affär nåt ? Tänkte köra dit idag.

2007-08-15 @ 08:24:19
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0