totalsnurr

Fick för mig att jag hade lite koll på det här nu och skulle fiffla lite med bilder, men det gick ju inte så där himskans bra.
Så nu tog jag helt enkelt bort ett inlägg för att få bort ett foto, snacka om virrvarr.

Dotera har hjälpt sin nyklippta mor med lite ny färg på skallbasen så det tänkte jag ju lägga in för den som önskar se.
Har aldrig tyckt om att bli fotad, älskar det inte nu heller men har kommit fram till att det inte är värt energin att noja över hur man ser ut osv.
Det är helt enkelt så jag ser ut, och va tusan, medelåldern hallå! Snart där ju..

Here we go...kanske funkar nu..lyckades klämma in det i ett annat inlägg (kort hår) där jag tidigare också lyckats meka bort fotot, så nu tar jag helt enkelt samma foto.
  TJOSAN! Alltid lika roligt när det funkar..

Kaffetajm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0