aj, aj, aj,....

Gnällfia ...

Ryggskott är namnet för dagen.....aj....ont...följeslagarna.. Japp, efter att ha lekt med min nya kärlek Tullamore, mitt fina Knabstruppersto i drygt 1 månad, har jag uppenbarligen tagit i lite för mycket för nu knasar allt.

5 år sedan förra haveriet.... jäkligt aj ont då också och lång sjukskrivning. Ska löpa helgen ut här och sedan se hur läget är på måndag om det behövs ett besök hos farbror doktorn, Ole Hansen.

Tullamore och jag kommer så bra överens så, det leks från marken med lite dominansövningar, rids en aning, dottern fick sig en liten tur häromdagen. Bravo säger jag. Arma kraken åkte i backen rejält förra gången till häst och var rädd men klarade sig som den anderssonska kvinna hon är!

Under mitt halta och lytta tillstånd ska ges en eloge till Pernilla på stallet som pysslar och pussar lite extra på min pärla när jag inte kunnat åka dit. Vänner är guld det vet ni va? Hylla dem..

Nu ska jag stappla ut till mitt äkta guld, innan han far till Finland på måndag får jag ta chansen så mycket jag kan..

Sköt om er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0