nu e' det dax

att hämta hästmadamen. I morgon eftermiddag, sitter en nervös Eva i vänlig människas fina hästbil , eskorterad och hjälpt att hämta hem denna min första , egna, häst.
Shit, det är tur att man är begåvad med begåvade människor runt sig! Hästkunniga och välvilliga med sina kunskaper, när så ombedda, de kör inte ner dem i halsen på , vare sig mig eller folk i allmänhet. En berömvärd egenskap kan sägas.

Damen i fråga ska bo i N Rörum. Men jag måste verkligen fundera på namnet alltså....Tullamoore...låter lite irländskt drömskt i och för sig, men jäkla långt va!?
Maken sken upp  :  Oh!  det e'' en go' whisky!!   Men stackarn kan ju inte likställas nån så gräsligt ...
Nää, verkligen inte..
Får ta hjälp av en väninna som är en absolut fena på namn, själv är jag inte lika äventyrlig som hon och har inte hälften av hennes fantasi heller.
Eeh...Ulla...kanske ..det e' ju....eh...fint....eller dötrist....Tulla...Tullis...Mor.... Ja ni hör ju själv. Jag behöver hjälp.

Nu ska jag snart försöka få lite sömn i kroppen och knoppen. Kommer som alla nätter under lång tid drömma om sadlar...suck....vojne..vojne...vilken typ...vilken färg...vilket pris... VILKET PRIS !!!  Shit va dyrt det e'...det som verkar bäst..
nåja, det löser sig.

Gonatt folks, ha en ljuvlig dag i morgon tisdag, kramelikraaam

Kommentarer
Postat av: caroline

längtar sååååååååå tills helgen kommer. Jag vill bara hem. Och jag måste få träffa trollet också, can´t wait. Saknar er! Puss

2007-09-26 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0