Alla, och då menar jag ALLA!

Jag ber dig som läser detta, att snälla, låna bort din tanke på torsdag morgon, för då ska en tapper grabb i tidiga tonåren opereras för sin cancer.  Han är opererad flera gånger men nu får det räcka!  Kanske kan vi hjälpa till lite vi som tänker på honom.

Vill inte lämna hans namn men det räcker att du tänker att :
Den pojke som Eva talar om  är FRISK och stark efter denna operationen!  TRE gånger kan vi väl, alla,  med själ och hjärta tänka detta så har vi skickat ut det med kraft i universum!

Vem vet, tankens kraft vet ni.....så.....torsdag morgon....

Och nu till den stora bedriften idag.....JAG HAR RIDIT !!  Japp, minsann....*klappar mig själv på axeln* lyckades till och med kravla mig upp utan stol.
Såg säkert väldigt kul ut och eftersom jag för närvarande är smidig som ett kylskåp ,  men det bjuder jag på, för upp kom jag och min kära Tullamore stod stilla och snäll och väntade.
Hon är lite förkyld min dam så hon ska förmodligen få lite meducin....nej..inte felstavat alls...för så sa faktiskt Pippi! Kände mig lite Pippi idag.... har ju prickig häst och allt. Det röda håret kommer numera på flaska men det skiter jag i....jag är rödhårig .....inuti....fortfarande.

Himskans kul var det. Även om det inte blev mer än skritt.
Sen, åkte maken och jag till CityGross i Hyllinge och handlade. Stoor affär! Och där på en scen stod minsann Rickard Herrey...ni vet han med "Diggiloo Diggilei alla tittar på mig där jag går i mina gyllne skoooor!" 
OH! Han var ju i Let's Dance också och minsann dök inte 80-talets stora "Susanne -Kniiip- Lanefeldt" också upp och tog sig en svängom till mångas förtjusning.

Maken och jag gick och fikade först.. Jag åt en gigantisk neg...äh...alltså...hm..kokosboll....och drack kaffe till. JAG gör goda ....ööh..bollar....men denna var snäppet godare. Oh så go!
Vilken tur att man blir smal av dessa godsaker också!  Tyst med er, det blir man visst.
Det är min nya filosofi eftersom det inte tycks göra nån större nytta med bönor och grovt bröd, och allt annat nyttigt jag äter. Jag menar hur lönt e' de'!
Det e' roligare o' goare att äta godis....så det så!!  Sen måste jag ju programmera min kropp att tro att detta är modellen . AAH! Smalmat ska den säga när godsakerna slinker ner...bort med kilona...!  BRA VA!

Dottern fick ett besök sedan, hej älsklingen! Tack för kaffet.

Nu ska jag dricka mer kaffe....hm...det låter som om jag inte gör annat men jag har behandlat mitt dåliga öra också idag!  Men örat får inte vara med idag, för då förtar jag den goda delen av dagen och det vill jag inte. Jag låtsas att det inte alls är illrött och två gånger så stort som det normalt är.....hrmpffh...

Kram till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0