Hemma!

Hon e min, hon e min, hon eeee miiiiin..!!

Nu är vi hemma med Elsa !!  Resan från Göteborg gick så bra så, hon sov hela vägen och vi körde utan stopp för enkelhetens skull.
En liten inspektion av trädgården sedan mötte hon hundarna här inne och det tog väl en fem minuter eller så så kunde vi ta bort grinden som skiljde dom åt!  Det var som om dom redan kände varandra.

Åh hon e' så fin så jag smälter. Efter att faktiskt ha blivit utvald i fredags av min fina Elsa, ja, hon valde verkligen, blev det kärlek direkt. Trängdes med systern sin och yngsta valpen och ville fram och hälsa. Inte så vanligt fick jag veta att hon visar så direkt intresse. Står snällt och väntar på sin tur annars.
När vi nu, jag och dottern, kom ditupp igen idag, var hon ute och blev så i gasen och glad när hon såg mig igen!  Kändes verkligt bra.  Hon fann sig med Caroline också utan några reservationer.

Nu promenerar hon omkring här och vet inte riktigt sin plats ännu, men de små hundarna har mer eller mindre bara konstaterat att okej, ska du vara här du....får du väl då....!

Några bilder har jag hunnit ta, har inte varit hemma så länge ännu. Fler och BRA bilder kommer.
image54

Gott med tuggben...

image55

Hej du lille parvel....du är inte farlig väl!

Nu e' vi trötta efter resan, Elsa ska ut och kissa och jag ska följa med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0