nytrimmade hovsingar

på hästen min. Nu e' hon stadd i cirka 3 månader . Hovverkare Ulla tror att det ska räcka så då gör det det. =D

Stor balja kaffe har jag framför mig, två toasts, med ost och skinka, hungrig som en varg då jag inte åt nån vidare frukost utan gav mig iväg rätt omgående i förmiddags.  Äldste sonen e' en fena på toastar! Kom lagom hem här så jag fick mig ett par jag också...mumselimums.

VI FÅR VÄL ÅKA TILL MC DONALD DÅ ANNA!!  Mer med det e' det inte..måste ju fixas ju. Jag mår inte dåligt av att få moffa i mig en hamburgare med fries...dreggel...
Sen dricker jag sedesamt vatten , eller möjligen juice, till det för läsk är uuörrrk !   Joo!    Det e' det Anna...tror du inte jag hör dig va !
Men jag e' ju inte den som e' den , jag e' den som e' den andre....så du får dricka läsk om du vill....snällt va? Kan till och med bjuda om så önskas...

...kan ju meddela att det är tur att ni inte , vare sig ser eller hör mig just nu.....för en hungrig eva...ingen vacker syn...
men ensam framför datorn behöver man inget bordskick !

..så det så..


Kommentarer
Postat av: Anna

vi tar Mackan snart va, måste tröstäta. jävla gapande här...

2008-04-04 @ 08:28:39
URL: http://xahxa.blogg.se
Postat av: eva

Klart vi gör det snart! Name a day, hele nästa vicka fri dagtid, ska bara ta stygn en dag. Skulle ev ta mig upp till Tullamore också. Kunde ju flimta med ju! Hade vatt kul med sällskap.
Annars tar vi bara MC D.

Slå en pling eller ett mess så löser vi det.

2008-04-04 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0