Slipa klor..

Lite läbbigt sa Elsa och klev raskt upp i famnen på husse Göran !  Jag skulle kunna lägga in alla bilder för det är så bedårande med denna jättelika vackra hund som knör ihop sig och kråmar sig för att riktigt gotta sig =D

image65

Du kan börja klia precis när du vill husse....

image66

ZZZZZZZZzzzzzzzzzznarrrrrk.....

    Tittut..  
   
    Alltså seer du att berget ligger i soffan va!? 
  Åh! Du o jag husse...    
    Mmm, jag vet...I'm dreamy...    
     Nån jäkla ordning får det väl ändå vara..det här är MITT knä !         

Kommentarer
Postat av: Elin och Co

Oj vad mysigt det såg ut i soffan. Elsa ser verkligen ut att trivas i husses närhet.
Hoppas ni har haft en bra valborg och har en bra 1 maj imorgon.

2008-04-30 @ 22:47:19
URL: http://www.varghund.com
Postat av: Anna

vilka ljuvliga bilder ! ska du ställa henne nåt ?

2008-05-01 @ 22:47:09
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0