Tullamore

har inte lunginflammation !! Tjohej, tjohoo. Hon är förkyld och jag tog det säkra före det osäkra och lät veterinär lyssna på henne. Det lät så bra så, nu får hon Fabrol som slemlösande så blir hon säkert bra inom kort.
Joniserat Silver får hon också, en knapp deciliter om dagen i vattenkoppen.

Sen på hemväg gjorde jag en dråplig grej. Jag tyckte att nu har jag ju kört hit (till stallet) några gånger så jag tänkte improvisera lite och ta en annan väg....
30 minuter senare passerar jag stallet.....! *skratt*...jag hade kört runt i en cirkel!! Ja du milde, i fortsättningen ska jag INTE ta några alternativa vägar om jag inte är absolut säker på vartåt jag ska.

Jag har ännu inte vant mig vid att jag faktiskt har en kamera nu så jag körde ifrån den idag igen, precis som förra gången jag åkte upp till min kära dam.  Minnet vet ni....det glömmer jag att jag har....

Idag är det klippning också som gäller, plus att maken nog ska köpa sig ett par MBT-skor. Jag har börjat använda mina här nu igen. Förra hösten blev det inte så mycket av det så nu gäller det...."världens minsta gym"...

kram



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med och tävla här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du har en bra dag!

2008-04-17 @ 16:09:33
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0