GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !

Tiden har gått fort och jag har valt bort datorn ett tag. Ni är inte bortglömda människor. MEN...ibland får man prioritera.

Ha en härlig jul, ät gott, lufsa runt i pyjamasen i varma morgonskor halva dan om du känner för det. Njut sen av att det ljusnar efter julen !! Det blir fort ljusare och snart är det inte becksvart vid 4 !!
Härligt för oss som har hästar inte minst...då ser man vart älskade fyrbeningen har tagit vägen i hagen utan att slå halvt ihjäl sig på stenar och håligheter.

Tänker på alla jag känner ! Önskar alla en skön ledighet. Håller tummarna för en viss parning som ägt rum nu !

kramelikram.

Koka knäck med termometer !  Mjuk knäck...ta av värmen vid 119 grader och häll genast upp i formar...blir bra knäck även till den med nyare garnityr...
Något lite segare knäck....Koka till 123 grader och häll sedan upp i formar. Provade det nu här och det blir kanonbra. Och då ska ni veta att det är det mest tålamodsprövande jag kan åta mig under julen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi önskar dig och hela din familj en riktigt skön jul och ta vara på varandra.

Massor av kramar från oss alla till er alla

2008-12-22 @ 23:14:49
URL: http://varghundar.se
Postat av: Malin

GOD JUL!!!!



Kram

2008-12-23 @ 11:17:44
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Sanna

God Jul från oss också.



2008-12-23 @ 12:30:48
URL: http://www.dragonlights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0