goder morgon...

eller....vad säger man klockan nästan halv 4 på morgonen när det inte blivit så många minuters sömn av?  Go' natt kanske...
Mitt vänsterben ....nån som vill byta med mig? Jag  hyser för stunden inga varmare känslor för det nämligen för det bråkar och krampar och stinker av hästliniment...Linimentet har jag satt på själv men inte gör det någon nytta , den medicin jag tar mot problemen är slut och det kom jag på när jag idag skulle ta ut på receptet som visade sig vara för gammalt.
*men åååh! stampar ilsket i golvet, inte kom jag ihåg det när jag tog ut senast, att det var sista uttag och jag måste kontakta doktor för nytt recept...aarrrgh..
                          Inte har jag nåt gott heller hemma att sätta i mig i min ensamhet i natten! Suck...får väl ta mer liniment och sätta på fler benlindor....
.............................plats för medlidande................................................................själv tycker jag rysligt synd om mig själv just nu.
En mycket rolig människa hade skrivit inlägg i sin blogg och det har jag läst två gånger....tack Malin...du e' en kul typ =D

Så..det är ju inget ont som inte har nåt gott med sig ändå! Nu fick jag mig några minuters härlig inblick i en skojsig mänskas liv och det är inte fy skam !
LItta typiskt e' det ju ändå, det är aldrig trevligt med sömnlösa nätter men ibland är det mer frustrerande än vanligt. Hade tänkt åka på hästkurs i morgon, natural horsemanship, men det kan jag glömma, utan sömn i kroppen med denna värmen...nix...får bli pul i trädgården, gräsklippning och bara slapp hela dan...

Lav jo husbandet ! kramelikramelikramelikram

ZZZzzzzzzzzzka förzzzöka zzzzova nu....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att ditt ben har blivit bättre vännen.

Ha en skön tisdag!

Kram

2008-06-10 @ 08:48:30
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen äscha =D vad roligt att du tycker det är kul=) Jag känner mej hedrad!

Vilket jäkelskap du har med ditt ben=( Du får göra som jag när jag var liten. Jag hade alltid växtvärk i mina ben (morgon och kväll). En gång så ville inte mamma gnugga dom (det var det bästa för då gjorde det inte lika ont) så jag var hyteriskt arg och tänkte att om jag blir riktigt förbannad och slår benen så kanske dom slutar jävlas. Sagt och gjort så tog jag en planka och drämde till ena smalbenet (jag var faktistk bara 5-6 år) och det gjorde betydligt ondare än att ha växtvärken kan jag lova...så det var kanske ett dåligt råd...men det gjorde så ont i det ena benet då att jag glömde värken i det andra...Jag var nog inte riktigt 100 när jag var liten om jag tänker efter...hmm jag kanske borde gå i terapi?



ha en härlig dag och slå inte benet med en planka!

Kram

Malin

2008-06-11 @ 10:33:39
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ska väl se matchen imorrn? =D



Ha en härlig helg!

Kram

2008-06-13 @ 14:10:14
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: eva

MALIN ! Du gjorde som jag faktiskt GÖR ibland...ersätter ett ont med ett annat...kanske ska gå i terapi ihop vi!

Sen fotboll...urrk....asså...ingen fotbollsfan , sorry Sverige!

puss på näsa o nos på dom små, kram på dig, ha en go' helg!

2008-06-13 @ 18:46:14
URL: http://evaskineser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0