Utmaningar


Har blivit utmanad att svara på frågor på bloggen !

1. Varje spelare börjar med att skriva
sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt anger reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar
i deras blogg för att låta dem veta att de
har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Jag har fobi för fjädrar....i kuddar främst.. synliga som sticker ut sin äckliga lilla spets...örrk...Sittande på fåglar är de ok. Gillar fåglar . Vansinnigt obehagligt annars.
2. Blir fanatisk när jag skurar och städar...golv tex....måste bli absolut rent....så det gör jag inte så ofta....jobbigt med trägolv...
3. Kan hänga upp mig på att räkna antal av olika ting...äpplen i väninnans skål tex...utan att gå fram och rafsa runt bland dem....tokigt....dörrar innan nästa korsning.
4. Tycker om små engelska mysterier a' la Miss Marple och Midsomer Murders, pallar inte skräck, är grymt lättskrämd.
5. Drar mig lite för att gå ut i skog och mark nu med tanke på alla vidriga ormar som finns...
6. Är nog i mångas ögon en egendomlig typ...men en kul sån kanske...det finns nog mycket att tillägga men nu fick jag ide' torka.


1. Fem saker som finns på din "Att göra lista" idag:


1. Åka till min häst 2. Tvätta när vattnet äntligen rinner i kranarna igen. 3. Fixa sallad och kyckling. 4. Köra Alex' till jobb. 5. Behandla mina sjuka öron.

2. Vad gjorde du för tio år sedan?


1998.
Hade nyss flyttat hem med mina tre barn, efter ett år i Riyadh, Saudiarabien. Maken bodde kvar och vi for ner igen efter ett år.

3. Ställen du bott på? I Kronologisk ordning:


1. Furulund. villa( 61-74 ) 2. Lund. radhus (74-75) 3. Kävlinge. villa (75-81) 4. Malmö. lägenhet (81-86) 5. Lund igen. lägenhet (86-88) 6. Kävlinge.radhus (86-88) 7. Lund ytterligare en gång. radhus ( 88-91) 8. Höör villa (91-95) 9. Tjörnarp, pytte-sommarhus (95-98) 10. Riyadh, Saudiarabien (96-98) 11. Tjörnarp , villa, (98-99). 12. Jeddah, Saudiarabien, (99-01) 13. Tillbaka villa Tjörnarp 99-

4. Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Trygga mina ungars framtid
2.
. Unna mig allt jag önskar och tacka varje dag för att jag har möjligheten.
3. Renovera hus och trädgård
4 Vakna med ett leende varje dag...
5. Ringa till äldsta väninnan och säga: du...va' skulle du göra precis idag om du hade en miljon kronor att göra vad du ville med? Och när hon svarar....bra ! då gör vi det då!

Det här var inte helt lätt faktiskt !

Men jag utmanar : Sanna ! Elin! Anna ! Nu är det er tur, svara på frågorna och anta utmaningen! =o)

Nu ska jag greja lunch till sonen , natti natti...

Kommentarer
Postat av: Elin och Wigge

ska anta utmaningen men det får bli i morgondagens blogg.

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra midsommar. Nu är det inte många veckor kvar till tvååker.

Kramar från oss

2008-06-25 @ 23:46:27
URL: http://www.varghund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0