måleri måleraaa!

Har inköpt en mängd vit tak/väggfärg, nu ska det målas nämligen. Ska tydligen gå bra att måla möbler med denna färg, så då kör vi!  Snickerifärg e' så himla dyrt.
Har slipat ner tre pallar och målat dom, så nu får vi se hur bra det täcker och så, ska målas en gång till i alla fall, sen ska de slipas ner till lita lagom "shabby chic--fransk lantstil". Litta lagom sledna alltså. 

Fick ryck i morse och gjorde club-sandwiches till mina grabbar och deras kompis . Ägg, bacon, ost, sallad tomat och örter...tre lager rostebröd, mums...e fortfarande mätt efter min. Nu är hela köket inosat med bacon och spisen....ja jisses så det kan stänka säger jag bara...
Sonen förresten, han stod för sitt ord och diskade igår! Att han nu står och diskar igen beror på att jag gärna sätter REN disk i skåpen...hi.hi..
Han ska ta spisen också. Det e' inte så svårt att få en grabb ta sånt skitgöra när man har coola sprayflaskor som lovar mer än dom håller men är snygga! 

Piis..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååå va gott *dreggeldreggel*. Du knäpper väl kort på pallarna så vi får se hur det blev=)

2008-04-01 @ 16:23:00
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Anna

hyr du möjligtvis ut grabben din ;)

2008-04-01 @ 23:25:37
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0