nu snöar det...

och det kan jag ju inte säga gör mig så glad precis. Gubben har åkt till Polen på jobb, hästen är för inridning i Helsingborgstrakten och kräver inte min attention.  Dottern gör livet rikare för sig själv och andra på sitt håll och grabbarna gör läxor och spelar dataspel.
Så min whisky-häst Tullamore ska få lite utbildning, sedan ska jag också utbilda mig , akademiskt utom all tvivel! Har "nyss" kommit i kontakt med denna "konstform", rid-konst-form, och det rimmar bra med vad jag vill göra. E' tanken i alla fall...akademiskt....
Har ju två whisky-pets förresten, dom tronar på samma flaska , irländsk varghund är jag också vårdare av, rätt festligt! Vem trodde det för 1 år sen liksom....livets krumbukter e' rätt kul. "God moves in mysterious ways"..

Väntar svar från hudkliniken på det prov man tog för tre veckor sedan, skulle bli uppringd men jag blir inte förvånad om det inte alls ringer någon. Jag ger det till måndag nästa vecka sen ringer jag själv.
Tror ju inte det är någon fara på taket men visst e' det jobbigt att vänta, det vore självbedrägeri att påstå annat.

Lev gott folk, nu ska jag ut i snön o hämta posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0