operation igen..

Uppringd av doktor i eftermiddag, nödvändig operation snart av resterande "fläck" som annars kan ställa till trubbel. Sjuka celler.
Genomgång av hela kroppen. Jippi, jag som älskar visa upp mig, snygg som tusan, övervikt och enbröstat freak.  För den op som ev ska återskapa en någorlunda kropp till mig igen kan ta 1 år att vänta på.....nån som har en bra ide' om hur man går i ide?

Har varit iväg ikväll med väninna på info om numerologi och hur det påverkar oss. Intressant men drev iväg och hade svårt att hålla fokus på vad som sades, sen sa gärna alla nåt samtidigt vilket var irriterande.
Fantastiska människor alla som var där, rara och goa på alla sätt, det låg helt på mig det jag kände, inte någon annans fel.
Får titta i min bok av Linda Goodman och pula med det själv här hemma en dag.

Ser fram emot i morgon när jag ska möta min dotter och vi tillsammans ska till min häst där hon rids in.

Igår blev idag och jag har varit och hälsat på min pärla....eller båda egentligen...dottern varande den största pärlan.
Det är så bra med min häst så, hon tycker verkligen om henne , hon som rider in henne. och det är ju fantastiskt skönt!
Sen gjorde jag något på hemväg som kunde, om det ville sig illa ,vara farligt. Men vad gör man . Man är ju av hjälpsam natur ju.
Kör genom skogen gnolar tillmusik på radion och så står det plötsligt en bil med varningsljusen på , en man viftar....men va tusan...inte nice i mörkret..
Med andan en liten aning i halsen svänger jag in framför honom, och han kommer emot mig och är sååå tacksam att nån vill stanna. Hur många som helst hade kört förbi. vi grejade fram bogserlina och fick iväg honom till en bilkille lite längre fram.
Sen körde jag honom hem. han var så glad och tacksam och inte farlig alls. Kanske får jag en extra poäng hos Sankte Per när jag lämnar in sen! 

frid

Kommentarer
Postat av: Malin

OJ ett år kan kännas så långt...Men börja med scrapbooking! Gör fina fotoalbum och födelesdagskort mm! Ta gammla burkar och klä in i fina papper! Jag lovar att tiden går fort när man pysslar på=) Jag har en supersöt häststämpel som jag använder till många av mina kort! Gå gärna in och kika i min blogg så får du se hur den ser ut=)

ha en härlig påsk!!

2008-03-17 @ 11:15:13
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0