Hebbe

Hebbe


Milda makter! Jag lyckades lägga in en bild! ...utför härmed en liten segerdans...
Kuul! Det här är Hebbe som sagt, han ställdes ut idag och hur det gick i slutändan vet jag ännu inte men han gick vidare ialla fall.
Visst e' han söt. Kinesisk nakenhund han liksom mina små, powder puff, från "min" uppfödare.

Jag ska slipa klor på mina vänner här snart...med denna lilla maskinen..
302814-117


Den är så smidig att använda, lättare än att klippa för mig som tycker det är lite läbbigt, är så jäkla rädd att klippa för mycket på dom arma djuren.
Elsa ska möta sin uppfödare i morgon! Då får hon ju vara fiin om fossingarna ju !
302814-122


Borstade henne tidigare idag ute men nådig fröken vräkte omkull mig istället, sen satte hon sig på mig...så var det med det. Här ska det minsann inte borstas inte, kel ska det vara...och då kan man va' hur rufsig som helst..

Leksaker. Små IKEA djur för några kronor har de små alltid gillat..men inte särskilt mycket annat. Har aldrig köpt en massa grejor till dom heller. Men..den här lille krabaten köpte jag till Elsa....fast...hon tycker inte om honom...det gör inte de andra heller.
Men stackars grisen blir ju mobbad! Han är hur söt som helst och så låter han som min häst...suck..jaa, jag har en häst som låter som en gris...
302814-118

Det låter rätt roligt när vi rider för hon grymtar verkligen...milde tid..jag får alltid ena riktiga orginal till djur..
Så nu ligger nisse bara där och ingen vill veta av honom..nu är han förevigad i alla fall.
Men åh ! Nu kom jag på vad jag ska göra !Jag ska ge honom till Maja !..en hundvän jag har..hon älskar allt man kan kasta till henne...10 år gammal och glad och lekfull som en valp.
Här är Maja..302814-119



Nu står min son och steker ägg och det doftar härligt, får nog ta nåt att äta jag också.

ha en härlig lördagkväll,

psst..saknar dig också...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så imponerad att du filar klorna med en slipmaskin! min Maja skulle kissa på sej om jag tog fram något som låter mot hennes fötter haha =)
Och tänk om hon oxå kunde springa efter saker som man kastar...Kastar jag en boll mot henne så nryr hon sek inte ens om det studsar på henne... Knäpphunden min haha=)
Imorrn så ska Max vara själv på dagis!! Jag är lycklig att det går så fort och att han verkar trivas så bra där =D

Ha en härlig kväll!!
Kram!

2008-05-18 @ 20:05:51
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0