klockan är 06.39...

Sonen missade bussen idag, han är på praktik på en barnavdelning på sjukhuset i Lund...och jag fick köra honom till tåget.
Suck först, men sen men herreguud så härligt ändå att komma ut på morgonen när det e' så friskt och klart.

Nu klev jag in här för att se om mina "hjälpredor" var tillbaka, men det var de inte...muttermutter..
Det vete fåglarna var dom tog vägen men väck e' dom. Så nu , klockan 06.43, ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Näste son ska snart upp så då kan jag ju snacka lite med honom innan han åker iväg.

Ha en toppendag

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är skönt att få krypa ner när man varit upp och ute i kalluften en snabbis =) Varmt och gött under täcket =D Vi har fått slagit på pannfan igen här (för tredje gången) för det var 17 grader inne...rått och kallt ute.

ha en härlig kväll!

Kram!

2008-05-15 @ 21:09:30
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Sanna

Längtar så till i morgon (söndag) då jag får träffa er båda igen..
jag har verkligen saknat fröken gul men vet med trygghet i hjärtat att hon har dte så bra med er!

Tack Eva för att du finns.

2008-05-17 @ 11:39:21
URL: http://www.dragonlights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0