Vissa människor

har ett så stort ego att dom inte fattar varför inte alla människors tillvaro kretsar kring dem.
Tragiskt.  Vill en sån person sura för att uppmärksamheten varit för klen....enligt dess egna utsago...låter jag dem göra det.
Jag ger inte näring till sådan småaktighet och låter mig definitivt inte påverkas .

Det var det. Nu e grabbarna igång här med packning, de små hundarna har idag åkt till pensionat, och det är inte lätt att skiljas från något av sina djur, det är faktiskt inte lätt.
Molly står näst på tur , sen e det alldeles tomt på djur i hemmet och det är mycket länge sen det inte fanns djur i min närhet.

.....LITE LEDSAMT.... mer än lite....

men nu får jag inte ramla ner i negativa tankar ju !! SKA JU TILL KIIINAAA!!!! 

Ska försöka få ordning i huset här, syrran in på en visit i morgon, en väninna på en snabbfika ikväll...nycklar iväglämnade...fakturor packade för betalning av göran ...viktig post....avmaskning av hästen i morgon också...medicin hämtad...o femtielva andra saker i ordning o grejade med också...

Håll en tumme lördag kväll kl. 22.10 !....då lyfter vi....

over and out....hör av mig när vi är framme....

tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0