Dom lever....

jag är säker på det !  Förbaskade maskinjäkel !! Stampar ilsket o hoppar upp o ner...! Dom har banne mig ett själsliv  dom där datorerna, och min saknar nu maken och vill inte leva längre...jag är inte tillräcklig....
Knappt har maken satt fossingarna på kinesisk mark förrän eländet här ballar ur och lämnar förfärliga meddelanden rätt upp i fejset på mig !
Saker som ....felaktig .....drivrutin....maskinvara....support....och annat som skrämmer livet ur mig står där och jag fattar INGENTIIIING !!!!
Min mail e' väck...sönerna har lyckats spara alla bilder och dokument....men allt annat e' väck....mina favoriter....fullt med allt som jag finner kärt och värdefullt är borta....suck...det har dock tagit ett tag att finna bra hemsidor om pyssel och hästar och hundar och ja, rubbet jag hade där helt enkelt...
Mest sörjer jag mailen...shit...ALLA har den adressen....företag jag har kontakt med....myndigheter....privatpersoner...ALLA! Everyone! Alles!
För att inte tala om lösenord jag lagt in....internetbanken....
Sonen ska ringa nån support i morgon...inte lönt jag ringer för jag begriper inte språket...terminologin...vill ju inte låta heldum i onödan...


Dom lever...min väntade bara på rätt moment liksom ....haha. nu e hon sårbar......POFF! .....drivrutin...felmeddelande....moahahahaaaa!.....flinar den elakt när jag närmar mig.....kunde svära på att jag hörde den skratta.....

Internet lyckas jag komma in på och man ska ju vara glad för det .  Listen upp folk som har min adress.  Inte är det ens i närheten av många av er från adressboken som läser min blogg men ändå.... Använd min hotmail istället. Den andra är dead för närvarande...kanske vaknar den men just nu är det inte nåt liv i den.

Förkylningen är på tillbakagång ....peppar, peppar.....klappa mig på huvudet....Sonen åkte iväg idag, jag och hans morfar körde honom upp så morfar fick en titt på var det är han går nånstans.
Det e' så himla konstigt med Elsa när morfar kommer....hon gillar inte honom....vilket är märkligt . Kanske är det det att han inte rör sig så fort genom huset och det är märkligt för henne för hon blir helskum. Ville inte ta ens macka med makrill ur handen....
Ja, ja, det ger väl med sig, dom har inte mötts mer än ett fåtal gånger ännu. Det finns ju faktiskt inget som säger att dom behöver bli bästa vänner heller för den delen.

Åh, klödd, klödd....nu ska jag gå o lägga mig, sova gott och ta en skogstur i morgon bitti ....ÄVEN om det regnar....

sköt om dig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi e hemma nu.. med ett CERT på Sota:-)

efter en mycket trevlig vecka..blir många kort...

Har inte din hotmail adress..



Pussa Elsa från oss och sköt om er och krya på er alla!

2008-09-02 @ 10:25:56
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Malin

Men inte kan väl mailen vara väck?! Vad hemskt! Var det hotmail eller telia eller nåt sånt?

Jag är allergisk mot meddelanden som hoppar upp när man sitter vid datorn! Blir livrädd när det kommer upp "error" och sånt. Då skriker man högt och gällt på sambon som får komma och fixa ;P



kraM!

2008-09-04 @ 13:00:25
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0