så sliten

Jag återbudade tiden på pensionatet i förmiddags, jag orkade faktiskt inte helt enkelt. Vi ska dessutom åka nu och ordna pass jag och ene sonen och att fara skåne runt det orkar jag inte helt enkelt.
Man får prioritera och ta mest väsentligt först .
Kom dock överrens med ägaren att jag kommer ut i början av nästa vecka istället.

Har "slängt på mig ett ansikte" också här faktiskt. Lite färg så jag inte ser heldöd ut på fotot, kan inte stoltsera med någon rosenhy direkt.
Jag e' definitivt inte förtjust i att bli fotad, själv fotar jag gärna och tycker att de flesta ser alldeles normala och trevliga ut, men själv ....jaa...själv lyckas jag alltid med konsstycket att göra en grimas, eller käka, eller bara se helt skum ut på bilder. Men, man är själv sin värsta kritiker sägs det ju så det är många med mig som känner likadant.

Dags att ge sig iväg här, ha en härlig helg ,

// eva

Kommentarer
Postat av: Malin

JAg blir alltid gräslig på bilder! Så här råder totalt knäpp-på-Malin förbud =)



Kram

2008-09-20 @ 18:28:06
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Elin

usch och fy för att bli fotad. Särskillt leg och pass brukar bli fruktansvärda som man sedan ska "leva" med x antal år.

Tur att det till vardags är jag som annars håller hårt i kameran.



Hoppas att det pass kort blir bra och skönt att höra att du mår lite bättre.



/Elin

2008-09-21 @ 12:47:25
URL: http://www.varghund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0