Mycket obehagligt

För mig är det en självklarhet att hålla en respektfull ton i min blogg. Att den är till för alla och envar att läsa. Det behövs inte alls att man ens till någon del håller med mig om jag uttrycker någon åsikt. Det står för var och en att bestämma.

En sak jag är noga med är respekten för mänskor.
Det finns moraliska och etiska gränser som man inte kliver över när man har en blogg som tex min egen.

Idag, eller för någon dag sen, såg jag att det stod om min operation fritt för hela internetsverige att ta del av. 

Nej, ingen specifikation på vad det gäller, men....det kändes för mig inte bra att detta meddelas då det är helt privat . Inte något för alla att veta, och definitivt inte för någon annan att ta sig rätten att meddela på sing blogg. Att det hör hemma på min blogg är sin sak. Ingen stor sak att riva upp himmel och jord över men jag påpekade att det sågs som ett övertramp och för det blir jag mer eller mindre påhoppad...
Det var skrattretande fick jag till svar.......att jag gick till anfall var en annan åsikt...


Det hela tog sig en mycket ful ton och det känns oerhört obehagligt det hela. 

Hör av dig om du undrar nåt eller tänker nåt, det skrivs lösenordsskyddade inlägg just nu .  [email protected]

Nu ska jag ut o jobba av den här olusten i skogen med Elsa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill att du ringer mig då detta har gått för långt.

2009-02-11 @ 19:27:07
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Sanna

Jag vill att du ringer mig då detta har gått för långt.

2009-02-11 @ 19:28:21
URL: http://www.dragonlights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0