spekulationer

är ofta till nackdel, vetskap bättre.

Uppsägningen från stallet är ingenting som berör endast mig, det ligger ledsamma privata skäl bakom orsaken till att vi som har häst på stället inte längre kan ha det.

Jag har sakta men säkert hämtat mig från beskedet att det inte blir någon operation nu och tårkanalerna har gått igenom en rejäl rening och är pigga och fräscha ! 
Det var ett bakslag men eftersom nu maken flyttar hem lite tidigare från Kina blir det säkert bra i april också , el när det nu kan bli aktuellt . Tack Göran för att du kommer hem tidigare.....
Allt är lugnt och bra med hundarna här, de små ska badas idag så elden är igång och Ville har nog börjat ana oråd här för han bligar misstänksamt på mig .
Matte har varit lite väl många gånger i badrummet och grejat ....nåt skumt på gång.....

tänk vänliga tankar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0