Tullamore

sprallade loss i snön.

Maken är hemma nu så nu ska vi förhoppningsvis kunna .....eller vi förresten....Göran.... ska nog kunna lägga över bilder på CD nu..
Uppfödare med tålamod.....snart kommer den !

Har varit en låång runda i bygden här med elsa idag och hon är tokrolig i skogen med snön. frustar och håller på . Idag invigde vi den klövjeväska jag köpt åt henne , hon såg verkligen ut att ta sitt uppdrag på största allvar, det att bära två halvlitersflaskor vatten alltså.
Är dock inte fullt nöjd då jag tycker väskan går lite långt ner på sidorna för henne, men maken höll inte med, tyckte den satt perfekt. Den låg stadigt och bra på henne förvisso..Får prova den nån mer gång så får jag bestämma mig om den ska fimpas eller behållas. Jag är så petig när det gäller och vill inte det ska vara till besvär för mina "barn".



....samma benföring.....



Lite "flytta-benen" övningar




goa mulle....

min whiskeyhäst...Tullamore....och på flaskan vad annat än varghund....detta visste jag dock inte när jag köpte Tullamore. Visst e' det lite festligt ändå.

lev väl


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni ser ut att ha det mysigt i snön.

2009-02-15 @ 19:59:01
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Anna

Hej Eva!

Vilken gullig häst du har. Liknar faktiskt Pippis, men det har du väl hört förrut.

Sköt om dig och jag är riktigt avis på dig som har så mycket snö. Visserligen var vi i Trysil en vecka och upplevde riktig snö. Så längtan efter det vita finns. Här är bara gråsnö eller pudersnö så det kan kvitta. Längtar till våren nu.

Kram på er

Anna

2009-02-16 @ 22:38:39
URL: http://varghundar.se
Postat av: Sanna

Tack så mycket Eva och Co.

Hoppas ni har det bra i snön (om det finns något kvar)

Vi hörs snart ..

Kram Sanna och gänget i Kållered

2009-02-26 @ 16:56:10
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Michelle

Hej hej! Snokade i din blogg o såg VÄRLDENS finaste bild på VÄRLDENS finaste häst! Gud va fin bilden e på Tullamore där hon håller upp svansen i traven :D

2009-02-28 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0