"Sol ute

sol inne, sol i hjärta , sol i sinne". Något ditåt lyder väl en dikt eller textrad från visa? Och visst stämmer det, e' det sol ute så blir iallafall jag gladare och lättare i sinnet.
Elsa och de små har legat ute idag, nåja...Ville står sin vana trogen och piper vid dörren ett par minuter i stöten, sen tar upptäckarlustan över och det blir tyst där ute när även han går med nosen i marken.
Lyssnar månne efter mullvadar..vem vet. Elsa hon parkerar sig på sin plats och tycks inte ha något emot att det faktiskt inte är någon särskild värme på marken.
Lyckan är fullständig när någon kommer på vägen och hela gänget kan jaga dom ner till tomtgränsen på andra sidan huset...*skratt*....
Det lyckas varje gång för nog försvinner dom runt kröken på grannens garage ! Ja jäklar dom e' tokiga mina

Har lagat lite mat, ska ta en kopp kaffe, sen är det dags att ta på ridkläderna för jag har lektion ikväll, hopplektion idag...gulp...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Eva!

Jag vill önska dig och hela din familj en riktigt GLAD PÅSK!

Hoppas allt är väl med dig och att du har det gott!

Kram på dig.

Anna

2009-04-04 @ 12:30:54
URL: http://varghundar.se
Postat av: Sanna

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA om vi inte hörs innan.

Hoppas att allt är väll med er.



2009-04-07 @ 09:14:39
URL: http://www.dragonlights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0