Underbart väder

har vi haft idag, strålande sol och vindstilla...det vill säga under dagen, för nu snöar det här, smått ettrigt och eländet lägger sig också. Vi har haft en vacker vinter här...men nu vill jag ha synlig mark och v å r ....
Jag och Viktor tog en tur till min syster, Nanook skyndar till och ser sig längtansfullt omkring..."Elsa´..var är Elsa ! Han inser snart att hon inte e' med....besvikelsen e' stor.....
Nope, ingen Elsa med idag, men väl en icke så sällskapssjuk Viktor....min lille skrutt sprang mig i hasorna hela tiden...i skogen fick han bättre fart men ack så läbbig Nanook var då. Eller läbbig....ointressant är kanske mer korrekt.

Hemkomna lämnar Ville inte min sida utan står och krafsar ihärdigt på mig,  "haalåå !! ser du mig inte din apa va ! här har man blivit helt övergiven hela dan o så har du mage att kolla posten först....taskigt.."... Tur att Alex varit hemma då envisa jycke....





maken bjuder på kaffe.....hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0