Blogg...tja varför inte , du sålde ide'n Anna!

Efter liten betänketid smyger jag försiktigt in i etern, vad jag ska skriva om ligger höljt i dunkel än så länge. Har länge tänkt skaffa hemsida men eftersom jag har tummen mitt i handen när det gäller sånt här har det inte blivit av.  

Det kanske blir pannekaga av det här, fast det är klart, väninnan klarade ju biffen, nu hade hon förvisso  hjälp av dotera som är virtuos av rang i ämnet....håll i er...ringer kanske ångestfylld om ett tag..

Hej mänskor, ska försöka klämma in nån bild också, men inte miss i nassen.. i morgon, gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul, där ser du, det var väl inte så svårt !

2007-08-09 @ 15:40:52
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0