Ilva i Malmö...

ärades med ett besök av mig och maken idag. Finfina möbler tycker jag. Blev dock inga möbler men lite annat som inte nämns här nu, dottern kanske läser ...Rusta nästa och ett par nya slingor inhandlades, diskmedel likaså.
Och oh! Ferrari bilar icke att förglömma, himskans goda.

I morgon är det klippning på gång, har ju vatt rätt kort länge och fnular lite på om det kanske bara ska naggas liiite i topparna denna gången. Sen e' det stallet som gäller. Och ev hämtning av fader på lasarettet där den arme kraken legat ett par dar med ont i magen och stundande "sotning" av gångarna i och till gallan/levern, nåt i den stilen var det.

Igår var jag på julbord, god mat och bowling efteråt....det gick inte så där himskans bra får jag ju erkänna. Men kul var det i alla fall och det får man kanske säga är huvudsaken....

Nu e' det läggdax

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år på er oxå ! Ångest...ska bli bättre på att kommentera...nyårslöfte !
Många kramar från den plomblösa !

2007-12-31 @ 19:54:07
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0