dags att åka till hälsokostaffären....

och köpa nåt bra att få väck den här evinnerliga envisa hostan. Kan gå hur bra som helst rätt länge, sen rätt som det e' kan jag inte säga två ord utan att braka loss i hosta emellan.

Hmm...kanske nån som försöker säga nåt till mig..."käre gud, om du nu har nåt på hjärtat, så behöver du väl ändå inte skicka ner det i lungorna på mig!"

Maken i Brasilien, grabbar i skolan, hundarna sover, min gamla varghund ser lite bekymrad ut idag, får hålla ett extra öga på henne. Hon verkar inte kunna slappna av ordentligt. Men så sov hon också som en gris inatt. Andra nätter vaknar man när hon forcerar grinden och kommer in och slänger sig ner i vårt sovrum. Suck, upp och stäng grinden annars har jag snart en lycklig Ville som bökar sig in under täcket..
Men, inatt hände det inte, så hon kanske är utvilad helt enkelt.
God vän kom in häromdagen, älskad hund dog i fredags. Snabbt och förhoppningsvis smärtfritt, la hon sig helt enkelt ner och dog, precis så.
Det kan ju gå fort med gammal hund , man vet det, men det kommer ändå oförberett. Svårt.

Sköt om er folk

Kommentarer
Postat av: dottern

ohh jag vill komma hem...tror kanske jag eventuellt kan ta en titt inom helgen den 29e o där....o följa med o hämta hästen!!! O plugga massor för prov i anatomin sen! gaaah. Älskar dig!!

2007-09-19 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0