long time no see

Det har vatt en krokig, bråkig och två steg fram ett steg tillbaka-tid i Eva-land under en tid här. Därför tyst i etern.

* bestämt mig för häst......AVbestämt mig för häst..ledsen.  ilsk...SKA HA!  om jag så ska råna....hm..lackväska...stan...bara en gång...BARA SKOJAR FOLKS!!!  fnissar för mig själv...kanske finns en marknad för enbröstade medelålders kvinnor... *fniss, fniss*..
* son sjuk, HORRIBEL förkylning...dottern hem på kärt besök...nerbäddad i soffan med MEGA- förkylning.....möter kär ny bekanskap som är likaledes förkyld....JAG blir förkyld.....huvudvärk....ont i kroppen.....tuuungt att andas...hosta...tappar rösten ....LIDER..

Annons....sto..knabustrupper..tittar och jaa, inte dum.....eh..duu...ääällskliiiing! peengar ....kraxar jag...spänd tid, väntar besked från saudiarabien som inte kommer med den speed vi önskar...
helgen ...hästar....jao lynch..portugal leder kurser i Blentarp. Trevligt. Hes och hostig, inte helt kurant ännu när det gäller den fysiska orken och luftrören protesterar mot ridhusmiljön mot slutet av dagen. Helt slut.

Måndag. Plastikkirurgen , diskutera rekonstruktion, spännande, har väntat länge..lite otäckt..nervös...maken kan eskortera och följa med till Hööks efteråt, för att sedan åka till Brasilien från Kastrup.

Här sitter jag, nyduschad..och fördriver och förhalar tiden när jag faktiskt måste sätta fart och ge mig iväg..

sköt om sig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0