Mysko mail...

Jag brukar vara rätt syrlig när det gäller massmail...alltså såna där man ska skicka vidare till ett givet antal i addressboken och dylikt. Vissa är dock jäkligt roliga och dom e' väl lugnt att sända vidare för ett gott skratt är aldrig fel, men vissa är inte tilltalande.

Nu, för en stund sedan, satt jag och skickade iväg ett mail jag fått, och jag känner mig lite korkad faktiskt *skratt*...men va fasen det bjuder jag på.
Fick mailet av en väninna med huvet på skaft,  och det ska tydligen vara så att pengar nu ska dyka upp inom kort av självaste Bill Gates. Pengar är jag förtjust i och i behov av så det var ju bara att följa instruktionerna.
Sanning? Icke en aning .

Jag och dottern åkte på lite shopping idag och det blev besök på Röda Korsets marknad där jag hittade en jättefin trasmatta billigt. Färden gick vidare till Erikshjälpen och där hittade jag ytterligare en trasmatta, även den i fenomenalt skick och för en spottstyver. Även igår fanna jag en trasmatta då en väninna och jag var ute och åkte en runda. Jag har så kallade äkta mattor på golvet, och jodå dom är väl fina men jag har också en kärlek för just trasmattor och de andra jag har ska tvättas vid tillfälle så nu behövde jag utbyten.
Dom tyngre mattorna ska få en rensning också men det kostar skjortan så jag tar det när kosingen ramlar in från Bill Gates !!  *skratt*.
Elsa ligger här och pryder sin plats på den ena av trasmattorna, turkosblå är den, underbar färg och perfekt i arbetsrummet.
När vi shoppat klart fick vi ju ha en fika men sen klädde vi oss och gick till skogen och plockade blåbär, 1,5 kg hade vi med oss hem och det tog kring ett par timmar att plocka, vi fick stoppa för det började regna och vi hann hem innan det bröt loss rejält.
Vi får kanske ta en runda i morgon också, för det är ju så gott, men först ska krusbären plockas för det hann jag inte häromdagen.
Ha en härligt lördagkväll,

//eva


Kommentarer
Postat av: Malin

O vad gott med blåbär=) Du kan ju anställa egna bärplockare när pengarna från Bill Gates börjar rulla in ;P



Ha en härlig helg!

KraM!

2008-07-19 @ 19:59:18
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mia & Malte

Tack för gratulationerna!

Jag har svårt att fatta det än. min lille har fått CERT!!! =)

2008-07-19 @ 20:01:55
URL: http://www.cldl.dinstudio.se
Postat av: Sanna

Ja vi hoppas på stålar.

Hoppas ni har det bra.. själv så kan jag knappt fatta hur goa mina Drakbarn är.. och du.. jag drömde om Elsas bebsiar i natt... de var så fina och hon var en så duktig mor .....



längtar så...

2008-07-19 @ 22:13:18
URL: http://www.dragonlights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0