sjuk

ligger inne med feber av hög rang och luftrören känns för trånga. Grabbarna ligger också sjuka, även dom med feber och förkylning och hemskt ont i kroppen.
Mina handleder är inte att leka med ....dom är närmare bestämt inte till så mycket överhuvudtaget just nu för det är svagt och det gör ont.

Skitvecka detta. Blev uppsagda på stallet....låååång historia...
Sjuk....
Göran måste ta sin semester när han är hemma och hjälper mig efter operationen...Vill säga att han inte sen har någon sommarsemester....suck....

Så...gnällgnällgnäll....

En god sak idag är att dottern och pojkvännen var in om en stund idag och hämtade någon leksak , caroline är instruktör i FunkyKids gympa för småbarn. och jakten bedrevs på liten smurf.
Mor hittade så klart....huvudet höll på att gå i bitar och inte kändes det så festligt.....men herreguud....man gör det för min dotter. Smurfen hade gömt sig i långgarderoben ....(kattvinden)..
Älskar dig . Hoppas att allt löser sig med arbete och RUBBET!

Dom insåg att det var bäst att göra besöket kort när vi hostade och höll på här och jag tempade mig på 39,2....Hoppas vi ses snart igen mina vänner.

Nu ska jag inta vila, har talat lite med maken  som är i ....humhum....Dallas .....eller vart det nu var....I USA e han i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sanna

krya på dig. det var ju inte länge sedan du var sjuk.. Hoppas du kan hålla dig frosk sedan så att du får göra operationen.

Kram..



p.s fick du mitt mess med allt ...

2009-01-25 @ 08:41:41
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Sanna

NEJ nu min gode vän får du allt uppdatera.. jag vill se KORT på Fröken Elsa.. ;-) och höra hur det är med er!!!!

2009-01-30 @ 11:17:27
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: eva

Uppdatering av bloggen sker på mina villkor...ingen annans.



Har legat i mer än en vecka med hög feber, i måndags 40,7 och tar den tid jag anser jag behöver för vila därefter, och det behövs verkligen vila nu.

Foton har ingen prioritet för min del nu alls, jag har annat som är av större vikt att tänka på än foton och uppdateringar även om jag förstår att det önskas Sanna !



Har lovat foton på CD, men har grabbar som också legat sjuka, plus att dom är upptagna med det som är viktigt för dom. Den ena går på internat och den andra jobbar för närvarande så deras tid är begränsad och min tid vid datorn är lika med noll just nu.

CD kommer. I övrigt är det bra med oss.

Hej på er alla som har undrat.

// eva



2009-02-01 @ 21:22:25
URL: http://evaskineser.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Krya på dej!!! Här skiner solen från en isblå himmel - det är en riktigt fin vinterdag men med lite lite vitt på marken bara. Kan väl tänka mej att engelsmännen fått den snö vi skulle ha oxå ;-D Kramizzz från Anna-Carin

2009-02-02 @ 14:01:20
URL: http://www.nogg.se/grodhavet
Postat av: Sanna

Inte undra på att dte är "tomt" men du behöver inte låta så sur för det.

Krya på er! och hopaps du blir frisk till operationen.



2009-02-02 @ 16:58:52
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Anna

Hoppas verkligen att ni mår bättre allihopa ! Har "tagit ledigt " på fredag för att kunna hålla tummar och tår ! Puppsen har oxå tränat fast dom tycker de e liide svårt...men dom kämpar !

Allt gott från oss !

2009-02-09 @ 09:10:22
URL: http://xahxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0