AJ

Ingen aktivitet på den här sidan etern på ett tag...dock inte på grund av vackert sommarväder för det e väck...utan på grund av ryggskada.
En annan har ju liksom ramlat av hästen och skadat ryggen ....vojnevojne..ajajaj...så det e inte mycket med anderssonskan för närvarande.
Ett steg fram o två tillbaks...suck...  = (

MEN nu e det studenter till höger o vänster, vår slår till i morgon då mellansonen tar studenten. Tjosan !  Göran snäll make har tagit ledigt och hjälper till att greja klart med allt som behövs.
Lyckades meka smårgåstårta idag med möda, men sen tog det stopp i min kropp och nämnde make...öh..ja jag har ju alltså inte fler än han då alltså...lät kanske lite mysko det där...
ingen man i byrån här inte...
Nu kom jag som vanligt ur ämnet ...meeen....nämnda make fick ta itu med andra smörgåstårtan så jag fick vila lite.

I helgen ska vi hämta Elsa ! Tralla la la la laaaa !!   Tjofaderittan mambo ! 

Men nu ska jag stappla till sängs för det blir en bissi dag i morgon..

Piis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0