SUCH

Svensk utställningschampion..."Elsa" Dragonlights Zawadi....jag utför nu en liten rumpvickardans i dess ära...
...var glada ni att ni slipper se...  =D

I sann "Britney Spears"anda sjunger jag " YES she did it again "  ...inga "oops" där inte ! O' "she" e själva kvinnan som driver denna framgångsrika kennel och får det på papper i strid ström...Jättegrattis !
Vi är så stolta över vår Elsa och nu e hon champion.... kul kul...

Det här med uppdateringar är jag inte så kvick med, rider en hel del....resten av tiden är jag så justerad så jag har snart slitit ut soffkudden....*skratt*....men...skam den som ger sig...
Sen e ju mannen min hemkommen och det är ju en grymt god anledning till att inte häcka framför datorn bara det ! Han däremot ...ska få slita vid datorn för vi får baske mig inte rätt på det där med att föra över foton på CD ! Helmysko ...
Fråga mig inte vilket program vi har för det men ring eller maila gärna tips på hur det ska gå till, jag ändå begåvad med tre män i huset som inte är helt väck på det där med datorer men dom river sitt hår..

och där går vi raskt över till det faktum att jag ska klippa mig i morgon...suck...jaha.."o hur har du tänkt det denne gången Eva ?"
Ööh..alltså...mummel...tjaaa....svälj....kort kanske igen...eller inte...fast...
Stålsätt dig fröken frisör...jag kommer kl 1...

Våren är här !! Johoo! Det e den för det har jag en gång för alla bestämt att den e'....snö eller inte....hålla på å hatta hit o dit ...
Skogen rids det i och det är så härligt. Envis häst sätter mig på prov även om hon är medgörlig...pisken med nästa gång bara för stödhjälp...använder aldrig pisk men sist jag red ut själv...ja du milde...tre steg bak och ett fram...o så kan man inte ha det.
Nu ska jag iväg o hämta gubben min, köpa Alvdon för jag sitter här med en aningen feber....MEN den ska väck, för jag har haft min omgång sjuk med råge...


Sköt om dig. kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0