den här damen...

den 4 benta, är min, får jag presentera Tullamoore...hm..får fundera på namnet för det ligger inte så lätt på tungan tycker jag. Det blåste, regnade och hon var IVRIGT uppvaktad av fjordingen som syns i bakgrunden, så hon var en aningen tjurig.  Om allt faller på plats, har jag henne i min ägo innan nästa veckas utgång.  nu kallar bomlösa sadlar och träns och borstar och försäkrinar och stövlar och byxor och allt annat kul man kan kika på på internet !!

I morgon bär det av på födelsedagskalas , far min fyller imponerande 84 år...Hip,hip..hurra..
Hej svejs, ha en go' helg

image27

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo va söt! Det e fint höstväder, njuuuuuter så!!

2007-09-23 @ 16:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0