Min häst

har fått sig ett kort besök idag. Sedan släppet i fredags har jag inte träffat henne så det var abstinensbesvär från min sida, hon verkade också glad att se mig faktiskt så det kanske var ömsesidigt.
Hon har det så bra i sin lilla flock och de står och fnattar varandra, lugna och fina är dom.
  Här står Tullamore i mitten, och tycker jag är trist som inte kommer närmare! 
 

   Här är det gott att leva tycker hästarna, Ally skymtas vid sidan.

  Tullamore, Ally och ööh..lillkillen...som jag ju inte vet namnet på!  I bagrgunden en underbar backe och ytterligare bakom den oändlig hage med träd och buskar och backar, att klättra i och må gott i för en häst.
Araber är de andra hästarna, min är en Knabstrupper, en dansk ras.
Hingsten går i en annan hage mittemot och han showade och krumbuktade lite för våra brunstande töser.

Huvudet känns bra idag faktiskt, men jag är sliten, det tar oerhört på krafterna med sån skarp huvudvärk, skönt ändå att kunna åka iväg lite , vistades i skuggan för säkerhets skull, dräpte en av grabbarnas kepsar....klippte helt enkelt av toppen så det blev en skärm av det istället, praktiskt slippa solen i ögonen.

ha en skön onsdagkväll

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hejsan!

På presentarkivet.se kan du just nu vinna en tialott väldigt enkelt. Du kan också läsa historiska händelser på sidan VARJE dag.

Ett litet tips bara...



2008-05-28 @ 17:23:34
URL: http://presentarkivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0