Trött i nöttan..

Anna:  Visst e' hon fin!  Såg den varg du talade om som också bor här i byn. Nyinflyttad så jag hade inte sett den tidigare. 

Har varit i Lund idag, Alma var med mig. Vi har en sån däringa, krok som man sätter i bagaget så luckan står lite öppen och hunden inte kolar vippen i värmen.
Jättebra är den, och man kan låsa bilen när den sitter där, men jag har aldrig mekat dit den själv, det har bara maken gjort så när jag lyckats med att trixa dit den idag fick jag inte av eländet igen!
Maken hjälpte till...fick köra genom stan till honom medan Alma låg och frustade som en tok i glipan, tror hon tyckte det var rätt kul.

Verkligen att rekommendera denna lilla krok, ingen kommer in i bilen, kanske lite svårt om man har väldigt liten hund förvisso för de kan nog klämmma sig emellan.

Ska till onkologen och donera lite av mitt blod i morgon, deltar sedan bröstcancer-04 i en studie och nu är det dags för lite åderlåtning.

Soffan kallar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0