Ang Vinterdäck !

Hej där Peo...


Jisses så förvånad jag blir över inlägget, kul!

Man tackar....japp....ska vara klok nästa gång o ringa om tid...även om det är ett rekorderligt ställe ni har där i Höör så nog e det drygt att sitta nån längre stund.
Fast det e klart....bjuds det på kaffe o bullar e' jag inte den som tackar nej !

Försiktigt kör jag alltid ! Eller...nåja...nästan i allafall....Nu kör jag ju dessutom säkert med era däck ju...fast jag ska byta ut de andra två också så småningom. Dom får nog hänga med denna vintern också förstås.

Ett gott nytt år önskar jag er alla där nere på "däckeriet"....ha ett toppenår 2009 !

Allt gott // eva






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Eva och Elsa!

Vi vill önska er allesammans ett riktigt

Gott Nytt År!

Härliga bilder du lagt in både på julafton och vid stranden. Längtar vid sådana tillfällen till Österlen igen och till stranden vi var på i höstas.

Ha en skön helg och ta tillvara på den med myspys tillsammans med "gubben" din.

Kramar från oss allesammans

Anna, Dag, Hera och Saga Ps. Katterna hälsar Ds.

2008-12-30 @ 16:46:32
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0