det blev en härlig eftermiddag!!

Efter en rätt otrevlig biltur i snömodd och halka till Lund för en andra operation av hudförändring på ryggen, ( svar om tre-fem veckor) körde jag till en väninna för en kopp kaffe.
Vägen dit var täckt av snö som illvilligt dolde is på sina ställen så jag tog det lugnt, och det gick bra hela vägen med inslag av jazzdans lite här och där....=D
Det gick dock bra , man e' ju en fena på bilkörning ju...sa hon utan ett uns blygsamhet...

När jag sen körde hem, var vägarna fria! Snön borta! Solen sken! AAAH det e' ju så gött så det snurrar i knoppen ju!
Det känns genast lite lättare att vara människa.
Det har varit en svår tid sen vår Alma blev sjuk och vi förlorade henne, men att ha haft henne har varit en sån gåva så det är som en miljonvinst. Underbar hund, varje stund av varje dag högsta vinsten.

Det är ju genom svårigheter man blir stark.........så jag är stark som urberget!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna för ett bra! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bilden på vovvsen =) Har ni fler hundar? Just nu ligger min donna och fiser så illa! Hon ligger i rummet brevid men ändå kommer det os av pedigree pal färskfoder...Dom hade inte hennes bulldogg foder inna så vi fick köpa färskfoder...och gud så hon fiser! Vi kommer att få utrymma huset...

Ha en härlig kväll!

2008-03-27 @ 22:24:25
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Malin

Men vad slarvigt jag skrev...Jag håller tummarna för ett bra SVAR ska det ju stå =P

2008-03-27 @ 22:25:08
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0