kina

Vår Alex e på benen igen efter några dagars magsjuka o han kan göra oss sällskap på våra turer i stan.

Jag har Viktor-Ville-Elsa-Molly-Tullmore-abstinens och det har Daniel också som längtar grymt efter Elsa . Han kunde åka hem  idag om det gick för att träffa henne igen.  Det känns att lämna sina "barn" !.
Viktor o Ville har anpassat sig bra och det går hur bra som helst och det e helt underbart att höra med tanke på allt kladd innan resan.
Bilder har vi tagit en hel del men det tar en evig tid att lägga in dom och ibland knasar det lite med connection o då bryts allt.
Hav tålamod. det kommer en kavalkad med bilder snart.

Mycket kort för nu, ska iväg snart o de andra är otåliga här.

tjingeling



Kommentarer
Postat av: Sanna

Skoj att ni börjar kolla lägget alla i familjen.

Jag tror Elsa saknar er också.. visst är det roligt här tycker hon men "hemma" är bäst.

2008-11-01 @ 12:55:52
URL: http://www.dragonlights.se
Postat av: Anna

Hejsan! Skönt att höra att du har det bra på andra sidan av jorden. Hoppas du har tillfälle att se mycket av Kina och ta massor av foton. Var rädd om dig. Kramar från oss i Kungsbacka

2008-11-03 @ 20:35:06
URL: http://varghundar.se
Postat av: Malin

Ååå vad roligt att läsa!! Tråkigt med magproblemen bara, men skönt att det blev bättre=) Nu har jag läst ikapp och är riktigt avundsjuk på er som får vara med om så mycket! Här sitter jag och sliter med att förstå mig på den nya webshoppen jag ska öppna suck men vad är väl en bal på slottet ;P



Ha en fortsatt härlig resa!



Kram!

2008-11-03 @ 23:51:55
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0